KOMUNIKAT
PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY BIAŁOŚLIWIE
dot. przedstawienia przez Wójta Gminy Białośliwie
„Raportu o stanie gminy Białośliwie za rok 2023”
i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024, poz. 609) Wójt Gminy Białośliwie przedstawia Radzie Gminy Białośliwie Raport o stanie Gminy Białośliwie za rok 2023, w terminie do 31 maja 2024 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.
W debacie nad raportem o stanie Gminy za rok 2023 zabierają głos radni oraz mieszkańcy Gminy Białośliwie. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Gminy Białośliwie.
Zgodnie z ust. 8 art. 28aa przywołanej powyżej ustawy „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia”.
Sesja na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Białośliwie za rok 2023 odbędzie się 26 czerwca 2024 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy, ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Dawid Tatera