Białośliwie, dn. 25.10.2023 r.
RR.7013.10.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Gmina Białośliwie zaprasza do udziału w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: „Remont odcinka drogi gminnej nr 129621P w m. Krostkowo” realizowanego przez Gminę Białośliwie przy współudziale Lasów Państwowych
2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont odcinka istniejącej, gruntowej drogi gminnej o długości 230m.
Roboty obejmują:
a) roboty pomiarowe,
b) wykonanie nawierzchni z destruktu betonowego 0-31,5mm (max. 0-42mm), spełniającego wymagania techniczne WT-4, w warstwie o grubości 30cm, na powierzchni 690,00 m 2 ,
c) kształtowanie poboczy drogi z destruktu betonowego 0-31,5mm (max. 0-42mm), spełniającego wymagania techniczne WT-4, w warstwie o grubości 22cm, na powierzchni 345,00m 2 ,
d) uzupełnienia i zagęszczenia poboczy pospółką 0-31,5mm o gr. 8cm, na powierzchni 345,00m 2 .
3. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
4. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy przygotować w formie elektronicznej i przesłać na adres: pielacha@bialosliwie.net z dopiskiem w tytule wiadomości: „NIE OTWIERAĆ PRZED 30.10.2023r. DO GODZ. 9:00. Oferta remont odcinka drogi w Krostkowie.”
b) oferta powinna zawierać: wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik nr 1).
c) w formularzu OFERTA należy podać cenę brutto, w złotych polskich za realizację zamówienia oraz wartość i stawkę podatku VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;
d) cena brutto za realizację zamówienia uznana zostanie za cenę ryczałtową;
e) termin związania ofertą wynosi 14 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert;
f) wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione;
g) wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
a) Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres: pielacha@bialosliwie.net w terminie do dnia 30.10.2023r. do godz. 9:00.
b) Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
7. Przy wyborze oferty zostanie zastosowane następujące kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - waga 100 %
8. Warunki płatności:
Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury, wystawionej po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony protokół, stwierdzający wykonanie przez Wykonawcę zakresu prac zgłoszonego do odbioru i po przedstawieniu wymaganych dokumentów. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Marcin Pielacha - tel. 67 287 69 17, komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej: pielacha@bialosliwie.net.
10. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
a) żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia lub
c) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niespełniających wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu.
11. Zamawiający informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieści na stronie internetowej www.bip2.bialosliwie.pl.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert.
13. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy:
1) formularz OFERTA,
2) projekt techniczny,
3) przedmiar,
4) specyfikacje techniczne,
5) klauzula RODO.